Sunday, August 26, 2012

Selamat Bekerja, Selamat Bersekolah ... Selamat bla3

Alhamdulillah ~ hari ini dah 8 Syawal. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin. Taqabbalallhu Minna Waminkum. Kullun 'Aamin Waantum Bikhair, InsyaAllah !! ^_^

Selamat Bekerja bagi yang akan mula kerja hari ni lepas 1 minggu cuti beraya. Bawak beg keje, bukan bawak beg isi kuih raya ! weeee ~ Dan Selamat Bersekolah bagi adik-adik yang aku sayang ~  Udoh-udoh ler maen mercun ye deme ?? Ngebom sana, ngebom sini, sampai aku pun tak tahu, aku ni duk kat Syria ke Palestin ke kat Malaysia.. #kompius ~ Dan buat certain IPT yang dah mulak kuliah, selamat berkuliah jugak !  Aku belom start lagi. hehehe..

Papepun peranan anda di dunia ni, aku nak nasihatkan (termasuk jugak tuk diri sendiri), jangan cepat rasa negatif ! Anjakkan paradigma kita untuk bergerak lebih maju supaya diri ni dikuasai oleh nilai-nilai positif !! Yeeeaaahhh ~ !! 

*Perfect !*

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts With Thumbnails v3

 
;